27.1 C
Hong Kong
Saturday, April 20, 2024

直擊快速洗車打蠟步驟


相信各位愛車之人,在年廿八已經幫愛車洗白白,迎接新嘅一年。喺新年嘅時候,開著愛車四出到各處拜年,風塵撲撲難免都有層灰塵。話咁快情人節又到啦!想情人節當日醒醒目目載著情人四圍去,咁就要幫愛車悉心清潔一番啦。即使不是只為情人節,平時都啱用咖。就同大家分享下清潔車身同打蠟嘅心得。

先準備好洗車時需要的用品,清潔的水、洗車水及海綿。要訣就喺由上而下咁清潔,順著流方向,從車頂開始依次序清潔車頭位置、車尾箱以及車門兩側。並將髒物由上而下順著水流方向撥下。


清潔車身嘅時候,最好用毛巾。擦拭嘅方向要與行駛方向相同,注意不要倒擦。如果很髒或有油污的話,最好就使用專用的清潔劑,如果沒有的話,也可以用家庭用清潔劑代替。擦去髒物時,要留意一下細微的地方,特別是窗框等容易殘留髒物。


之後就將清潔劑完全沖乾淨。想快點將車身殘餘嘅水及早擦乾淨的話,可以用吸水力較強嘅海綿毛巾。特別注意一下幾個小地方,都會有少部分的水藏在裡面。


上蠟之前,都是做些準備功夫。將專門可以清除瀝青、焦油的清潔劑先倒在毛巾之上使用。因為如果直接噴在車身上,即使用很多清潔劑,都唔會比較容易清潔。之後就耐心咁清潔。市面上都有多種不同的汽車蠟給你選擇。


準備好洗車時需要的用品,專用海綿及你所選擇的蠟。


終於都到就重要的步驟,就是要上蠟。先用海綿上面沾上蠟,之後亦都跟洗車時的方向一樣,以汽車行駛的方向直線進行,不可以隨便畫圈。盡量不要塗上太多、或太厚,這樣只會增加洗擦時的困難。


經過一段時間之後,蠟變乾、變白,在開始乾的時候,就最易擦乾淨。擦拭的時候,就好用絨布。它不會令到車身受損,又能令光澤感更強。祕訣就係輕輕地擦幾次。在你悉心清潔之後,你嘅愛車就會變咗光潔如新一樣。

文、攝:Abbie Ho
查詢:2718 8909(高速汽車美容維修)

相關內容

最新內容