27 C
Hong Kong
Friday, April 26, 2024

洲立影視最新影碟《大白鯊》和《撻訂有緣人》


《大白鯊》推出日期:9月7日
金像大導史提芬史匹堡,將當年的最暢銷小說搬上銀幕,他利用超卓特技炮製出連串驚嚇場面,令全球觀眾永誌難忘!一個避暑勝地多次發生泳客被咬死的血腥事件,當地警察局長﹙萊史希德 飾﹚試圖關閉海灘,以免再有人被大白鯊襲擊,然而市長為維持全市經濟,竟希望海灘繼續開放!後來警察局長得到職業捕鯊者﹙羅拔蕭 飾﹚的協助,又找來海洋生物學家﹙李察戴菲斯 飾﹚一起調查,由於仍有大批泳客前來海灘,三人於是主動狙擊這條兇猛巨鯊,阻止牠繼續濫殺無辜……


《撻訂有緣人》推出日期:9月11日
《最爆伴娘團》監製再次贈慶大派紅色笑彈,阿湯(積遜斯高 飾)同維妮爾(艾美莉賓特 飾)火速撻著冇耐就發展到訂婚階段,不過雙方家長意見多多,準新娘又忽然搵到份大學筍工,非但令喜事無限期押後,阿湯更要放棄餐廳高薪厚職,喺外地由低做起!亞湯個心有條刺拮住,加上維妮爾同上司關係曖昧,搞到兩人距離越拉越遠,一個本應喺 5 年前出現嘅完美婚禮,仲有冇機會奇跡復活?

相關內容

最新內容