28.1 C
Hong Kong
Friday, April 19, 2024

Nissan Juke 4 月 30 日搖滾登場 與黃貫中齊參加戶外派對


Nissan Juke 擁有 SUV 和 Compact Sport Coupe 兩大元素,集兩種風格於一身的獨特造型,視覺上富有肌肉感,配合超斜 A 柱一直延伸至車尾,令整部車上半身極具跑車的流線美感;車身離地高度亦升高不少,又充滿 SUV 動感味道。因此,在歐洲、北美和日本推出之後大受市場歡迎,成為年輕一代的潮流玩物。

現在,香港 Nissan 宣布為讓香港車迷可以真正感受 Juke 至潮至 Sharp 嘅造型,精心打造了充滿創意的光影動感模型 – “JUKE Lighten the City”,將 Juke 嘅獨特車身線條展現於大家眼前。Juke 光影動感模型將於 4 月初巡迴現身於銅鑼灣世貿中心正門位置、奧海城商場及尖沙咀港威中心與廣大市民見面。

同時為慶祝 Nissan Juke 登陸香港,更安排了於 4 月 30 日傍晚在鰂魚涌太古坊安排了一場別出心裁的 Juke ROCK N’ SMALL Party,屆時將邀請黃貫中作為揭幕表演嘉賓,並聯同一班搖滾狂熱份子為 JUKE 嘅火熱登場獻上熱血沸騰嘅表演。

想近距離睇到阿 Paul 的激情狂野創作和表演,感受現場熱爆嘅搖滾樂氣氛,可以去 Facebook Fanspage 搜尋 “Nissan JUKE HK”,然後登記,就有機會獲贈兩張門票!

Nissan JUKE HK Facebook 網址:http://www.facebook.com/jukehk
登記網站:www.2012juke-nissan.com.hk

相關內容

最新內容