24.5 C
Hong Kong
Saturday, April 20, 2024

P 牌達人:越來越多女人學車和開車


最近在路試考車的地點,發現多了很多女性學生,而且年齡由剛成年至中年婦女都有;相反男學生就好似變得少咗,而且大以中年為多,後生仔十分少見。與舊時「18 歲即考車牌」的情況完全相反,仲記得以前好想拿拿聲成年,然後快快考完牌,就可以約埋班好友齊齊夜遊,四出食糖水;死慳死抵都要玩車。依家可能因為電子娛樂太多,試問早 7,8 年前,邊有咁多 PS3、XBOX、wii 遊戲機,或者iPhone、iPAD 等智能手機。所以近幾年,好多「宅男、毒男」等名詞出現,個個後生仔都大把娛樂。想開車?落機鋪,或者買隻碟,就可以自己在屋企死衝爛衝啦!

不過,講到尾,汽車始終是一樣奢侈品,淨計每個月支出最少 $3000,對於一班年輕人來說,不如慳多個錢,買部新電話好過。所以好多時見到中年人士學車,喺可能佢地事業有成,可以負擔起一輛車。

至於點解越來越多女性學車?原因好簡單,因為女性越來越多,加上開車不再是男人的權利。其實大家有留意的話,可以發現慢慢越來越多女性駕駛 SUV 車型,曾經跟不少女性朋友閒聊中得知,她們開 SUV 主要有兩個原因;第一,因為身高問題,如果駕駛一般的轎車,只可以望到較遠的地方,近處經常要伸直腰與抬高頭才可以看見,所以她們覺得 SUV 車身較高,可以更清晰睇到路面;其二,她們認為 SUV 車型較大,鋼水較好,在撞車時保護性更高,筆者還聽過,男友知道女友開車不太著重安全,於是就決定買一架比較「襟」撞嘅車。不是一桿打沉一船人,但都要講句,以後遇到開 SUV 的女性駕駛者,各位自己小心啦。

(以上純屬作者個人言論及創作,並無科學根據,亦不代表本公司立場。)

相關內容

最新內容