29.3 C
Hong Kong
Saturday, April 20, 2024

車手專欄:油門卡住 / 失靈不停加速的求生術


係到問一問揸自動波既你有無用過 N 波,你們又知不知有咩用呢?能夠答到以上問題而正確的話,恭喜你,你會在突然油門加速時逃離一劫。唔識答或者答錯的話請花少少時間閱讀下文:

早排見到面書再次出現一些汽車自動加速而撞車的片段,睇完第一時間衷心希望車內的司機乗客無嚴重傷亡,第二就係點解仲會發生這樣其實極易避免的事故。在 2009 年尾至 2010 年在美國發生多宗汽車自動加速事故,導致多宗致命交通意外!那時我聽到也呆了,我們是需要帶腦子去開車的!佢自動加速你真係無辦法整停佢嗎?要坐以待斃?!有趣的是,這些報導只集中在車廠或駕駛者問題,這些報導卻沒有找專業人仕教你遇到同樣問題應如何處理,他們真的想多一單新聞而已!

莫非自動波無得破解嗎?
任何自動波都有’N’波即是空檔,入左呢個波你就算踩油門踩穿地台,架車都係唔會加速。同時因引擎仍然運轉,刹車系統,風油/電動轉向系統仍然正常運作可俾你控制住部車。記住唔好即刻熄匙,因為熄匙會影響轉向及剎車系統。好多人會話咁部車 keep 住爆轉會唔會爆炸架?咁部車咪好傷?

第一請留意以下片段(觀眾切勿模仿),呢個時間足夠你由 400km/hr 剎車到靜止都未爆炸!

第二請留意以下片段,閣下自己決定個人傷d定架車傷d
http://youtu.be/McmPVJQLDXQ

小弟在這裡呼籲大家把這訊息廣傳,令你地認識的親人朋友通通知道怎樣應變!
1.如車輛突然加速
2.把檔轉去空檔(N)
3.冷靜控制車輛並把汽車完全煞停
4.最後才熄匙!

文:瘋見車人

以上內容只反映嘉賓之個人意見,與本網站立場無關。

相關內容

最新內容