23.6 C
Hong Kong
Friday, March 29, 2024

陳冠希擔任「亞洲遊戲展2010」大使


一年一度,東南亞區內最大型遊戲展覽「亞洲遊戲展2010」即將於今年12月24日至27日聖誕節期間於灣仔會展舉行;去年大會找來天后級代言人容祖兒以一身火紅搶眼造型亮相宣傳,今年更耳目一新,邀請久別香港娛圈的潮人機迷陳冠希(Edison)擔任「亞洲遊戲展」大使,是次大使活動是Edison今年於香港的首個代言工作,注目度十足。Edison日前為「亞洲遊戲展2010」拍攝平面廣告及主題曲「Man in the mirror」,歌曲透露Edison心路歷程,將收錄於最新國語唱片,為Edison年尾一連串宣傳活動掀開序幕。

繼早前出席上海世博東亞音樂會後,Edison於 11月20日凌晨正式開啟新浪微博,至今吸引約25萬名粉絲追隨。當大家以為Edison將集中火力發展內地市場,是日「亞洲遊戲展2010」正式宣布Edison將擔任香港區代言人!是次廣告及MV製作沿用Edison最愛班底,由楊龍澄(Vernie Yeung)擔任導演。MV內Edison於超級跑車林寶堅尼LP5502陪襯下型爆出場,宣傳今年遊戲機PS3的最新賽車勁作「GT5」,鏡頭內Edison玩得非常肉緊,為宣傳遊戲落足力。對於首次擔任「亞洲遊戲展」代言人,Edison說:「我一向好鍾意打機,平日無事做就會留喺屋企,所以喺屋企打機係我主要娛樂,04年同05年我都去過遊戲展做特別嘉賓,今次係第一次擔任「亞洲遊戲展」代言人,真係好開心。拍攝MV當日最難忘係匿喺的士車廂裡面再跳出嚟嗰幕,仲有就係導演運用兩個不同情境階段,代表兩種極端嘅情況,而且今次造型都好突破,遲啲我會喺微博post多啲拍攝片段,MV亦會率先於網上首播。」

相關內容

最新內容