23.6 C
Hong Kong
Friday, March 29, 2024

車事短評:「Toyota Never Die?」


產品置入廣告 (Product Placement) 形式的廣告,香港電視都興左十年八載。成日見到 TVB 電視劇入面,一個二個演員都唔知點解咁齊心都係渣「L」牌汽車為例,咁就唔駛問阿貴,一定係 Product Placed 啦。呢種有償的潛移默化式既軟性廣告,都有其一定用途的,儘管不是構成促銷性質的廣告,但絕不能視為倒錢落海。

當然,點玩 Product Placement 先至係高手?好似「L 車」咁玩只係最低消費,高明些少既,可以試下「無間潛行置入」!例如劇本設計時,總係安排靚仔靚女永遠渣某牌車,飛仔壞人永遠渣某競爭對手的車,一於係銀幕上將品牌定性。

如果要數再高明,就要首推利比亞內戰,連續幾多月係國際新聞,睇住「T 恤雜牌軍」點樣渣住部「T 牌」私家車同農夫車,係沙漠馳騁,裝哂機槍同政府軍周旋,仲唔係話俾全世界知「TOYOTA Never Die」強烈訊息?結果「T 恤軍」仲要渣住豐田戰車砌底有飛機大炮坦克車既獨裁狂人,真係乜彩都攞哂!Product Placement 做到咁就真係一絕啦!

盧蘇

相關內容

最新內容